Pages

sobota, 22. oktober 2011

30. dan

Avo me, pa je že kar en mesec naokoli. Shujšala sem menda vsega 1,5 kg.

Med vikendom sem bila pri kolegici, kjer sem se konkretno pregrešila. Predvsem zaradi tega, ker sem mislila, da če bom v družbi zavrnila ponujeno hrano, mi bo zameril tisti ki mi jo je ponudil.  Tega sem se ta teden ob pomoči kolegic znebila in zdaj se postavim zase ko nečesa nočem.  Cel teden sem imela prostovoljne delavnice računalništva v okviru projekta Simbioz@. Vmes sem bila tudi v fitnesu: v torek in četrtek sem se potila na tekalni stezi, orbitreku in kolesu. Vmes sem videla še našega dragega pevca Damjana Murka, ki se je prišel snemat na fitnes. Če mene vprašate, mu nebi škodilo če bi dejansko dvignil par uteži in prelaufal kak kilometer.
Včeraj pa sem prišla zvečer k mojemu najboljšemu fantu na svetu in mu danes malo positnarila ker sem bila lačna. Stvar sva rešla tako, da sem jaz naredla solato, on pa makarone z superca omako, potem pa sva šla na en dolg sprehod. Pohvalno od dragega, da je  predlagal tako dolg sprehod, saj ga ponavadi komaj prepričam za malo hoje na zraku. Zvečer pa me čaka film, še ne vem kateri. ampak bo fajn :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar