Pages

petek, 14. oktober 2011

22. dan

Vstala sem ob 6h, pojedla mandarino, spila deci čaja ki je ostal od včeraj in šla v fitnes. Brr, med potjo sem skoraj zmrznila, danes je blo noro mrzlo. Zdaj pa že sije sonček in zgleda čisto spomladansko. Na fitnesu so bile vse zabavne zadeve že zasedene :(, ne morem verjet da je ob 6:45 že tolko folka tak pridnih. Najprej sem bila ene 10 min na kolesu. Točnega trajanja ne vem, ker ni delal prikaz časa. Potem sem šla delat odriv nog (podobno kot počepi, samo da ležiš in se odrivaš). Naredla sem si obremenitev 80kg in se 80x odrinila. Potem sem naredla še par vaj za noge, roke, hrbet in trebuh in šla na "hrček stezo", kot rečem tekalni stezi. Tam sem si naredla hitrost na 6,1km/h, gledala televizijo ( wow, na tej strani fitnesa ima vsaka hrček steza svoj tv) in prehodla 3,5 km. Nato sem se stehtala (tokrat po zaužiti mandarini in 4dl tekočine) in imela 30 dag manj kot zadnjič. :)

Zdaj pa čakam na prevoz, brskam po netu, razmišljam kaj naj še spakiram in se veselim tridnevnega izleta k kolegici.

Z: mandarina, po fitnesu še: kruh, rio mare
M: mandarina (lačna :( )
K: paradižnikova juha, solata z piščancem, pecivo ( V Lj imajo božansko mehiško na bone)
M: /
V: rižota, solata, juha, pita

1 komentar:

  1. Super mi je brat tvoj blog-sploh zadnji dve objavi sta super. Piši še več o kalorijah, hujšanju, fitnesu.. skratka saj veš-o zdravih rečeh, gibanju :) Ful mi je zanimivo ko napišeš kaj takšnega, kar si se naučila na teh "četrtkovih popoldnevih". Tako da piši, piši, piši.. se že veselim tvoje naslednje objave :)

    OdgovoriIzbriši