Pages

četrtek, 12. december 2013

Moja zimska nega ustnic

Letos mi ustnice nenormalno pogosto pokajo. Od začetka septembra sem porabila že 4 balzame za ustnice, najbolj pa mi pomaga trenutni: Himalaya Herbals Nourishing Lip Balm. Rada bi imela mehkejše in lepše ustnice, zaato sem se odločila, da bom:
  • pogosteje uporabljala balzam, vsaj na cca 2 uri in ne bom pustila ustnicam, da se izsušijo.
  • naredila domač piling za ustnice. Uporabila sem med, mleti sladkor in olivno olje. Recept za to sem zasledila na Janinem blogu.
  • pred spanjem si bom ustnice namazala z vazelinom, maslom ali balzamom za ustnice
  • zmešala vodo in sodo bikarbono, nanesla na ustnice, počakala da se strdi in nato sprala. Prebrala sem, da to pomaga. Sporočim kakšen je učinek ;) 
Jana ima na svojem blogu tudi giveaway. Tiste, ki nam je všeč naravna kozmetika, najdemo na njenem blogu ogromno dobrih nasvetov.

4 komentarji:

  1. Poskusi tudi z medom, baje da precej pomaga pri razpokanih ustnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, sem poskusla in res pomaga. :) Naredila sem si tudi domač piling za ustnice in se mi zdi še boljši kot Lushev.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole s sodo bikarbono prvič slišim, ti je pomagalo? Bom tudi jaz sprobala :)
    Meni je proti krvavo razpokanim ustnicam to zimo edini pomagal Carmex in vsakodnevni piling z medom, sladkorjem in kokosovim oljem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mal je pomagalo. Večinoma se mi ni dalo čakat, da se zmes strdi in sem si naredla piling. Še najbolj mi je pomagalo mazanje ustnic z maslom ali balzamom pred spanjem. Carmex imaš oni v lončku ali klasičen? Me že nekaj časa mika, da bi si ga šla kupit.

      Izbriši