Pages

petek, 3. januar 2014

Himalaya Herbals Nourishing lip balm review

Po navdušenju nad peno za čiščenje obraza znamke Himalaya Herbals sem si kupila še njihov hranilni balzam za ustnice. Kupila sem ga v DM in sem za ceno 2,20€ dobila kar dva balzama po 4,5gramov. Enega sem podarila prijateljici.

vir:http://www.himalayashop.si

Opis s spletne strani

  Balzam za ustnice je oblikovan z rastlinskimi olji in brez umetnih barvil. Obogaten je z oljem pšeničnih kalčkov, ki so bogat vir naravnega vitamina E, in ki vzdržuje in mehča ustnice. Ojle korenovega semena nudi naravno zaščito pred soncem in ščiti ustnice pred UV žarki. Zagotavlja dolgotrajno vlažnost in zaščito za mehke in gladke ustnice.

Sestavine: Olje pšeničnih kalčkov, olje korenovega semena

Moje mnenje

Embalaža je klasična, plastična. Spodnji del je iz prozorne zelene plastike, kar me spominja na otroško kozmetiko. Pokrovček je prozoren z nalepko. Na spodnjem delu je nalepka z datumom poteka in šifro izdelka.


Vonj je močan, meni kar malo premočan, ker sem navajena balzamov brez vonja. Diši po čigumijih Čunga Lunga, kar me je čisto presenetilo, saj sem pričakovala vonj po pšenici ali čem podobnem.. Vonj ostane na ustnicah še nekaj časa.

Balzam se lepo maže, daje občutek  nahranjenosti in  ni premasten. Vpije se hitro, na ustnicah pa pusti malo filma. Pomaga pri hitrejšem celjenju razpokanih ustnic, preprečuje da bi še bolj razpokale in jih ohranja nahranjene. Balzam je rumenkste barve, vendar na ustnicah pusti samo malo svetleč učinek.



Tudi po daljši uporabi se balzam ne začne grudit (meni se je alverde balzam začel grudit zelo kmalu).


Plusi
+ cena (2,2€)
+ negovalni učinek na ustnicah
+ ni premasten

Minusi
- prozoren spodnji del embalaže
- močan vonj

Končna ocena: Obožujem ga! Ustnice mi je končno spravil v red,  po njem nimam občutka, kot da sem jih namazala z oljem, pa še  naraven je.  Dajem mu oceno 4/5 zaradi  močnega vonja in embalaže.

(opravičujem se za slabe fotke, fotografirala sem z telefonom)


2 komentarja:

  1. Diši po žvečilnah? To pa me preseneča :) Bi tudi jaz pričakovala popolnoma drugačen vonj. Zdaj pa mene tudi muči da bi jo preizkusila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je tud presenetil vonj. Meni diši po čunga lunga ali pa hubba bubba čigumih. :)

      Izbriši