Pages

četrtek, 13. oktober 2011

21. dan

Danes sem se zbudila precej pozno (9:30), pojedla kos kruha z  skuto, spila šalco mleka in se zrihtala za na faks. Na kosilo sem šla s starim prijateljem, mojim najljubšim računalničarjem. Med debatiranjem o kilogramih,mandljih (onih v ustih, ne oreščkih), procesorjih, routerjih in o ostali tehnološki opremi sva pojedla vsak svoj krožnik goveje juhe ( v moji je plavalo za dobro žlico prestrašene ribane kaše), 3 male pleskavice (ravno dovolj velike za eno normalno ki se jo dobi v eni čevapčičarni v mojem kraju), kupček riža in skledo solate ( zadnje čase mi uspeva v miniaturne skledice gostincev natlačit maksimalne količine solate). Sladici sem se odrekla, je bil včerajšnji kos torte dovolj za naslednja 2 tedna. Nato sem šla na predavanja in po koncu pojedla še kos kruha in ene rio mare konzervirane tune. Letela sem na delavnico zdrave prehrane, se tam naučila praktično merit z rokami, računat kalorije...Med potjo do doma sem se ustavila pri najboljšem sosedu in mu v zameno za 5 mandarin in 2 jogurta pustila 2 evra. V domu sem spet jedla, tokrat 2 mandarini preliti z jogurtom in eno banano, ki mi jo je prinesla frendica.  Šla sem obiskat cimra, dobila ponudbo za delo in obiskala še drugega cimra. da mal počvekam preden se zabubim v svoje delo pred računalnikom.
Današnja telovadba je bolj minimalna, samo 20 min hitre hoje, za ostalo je zmanjkalo časa. Me pa jutri že navsezgodaj zjutraj čaka fitnes, kjer bom spet za 1 uro zavzela tekalno stezo in se šla tek/hitro hojo. Lažje mi je, ko si predstavljam čudovito pot do nekega jezera na Koroškem:
















Zadnjič sem se ( "pametno" po vadbi, zajtrku in spitem litru tekočine) tehtala: 86,8 kg  mam. :(
Bo treba bolj migat pa kako Francosko kuro užgat ;)

Danes sem se naučila:
- če poješ 500 kcal/dan manj, shujšaš v enem tednu 1/2 kg
- ko hujšaš, pomnoži kilograme x 20 in dobiš maximalno število zaužitih kalorij
- NIKOLI ne jej manj kot 1000 kalorij, saj začne drugače telo jesti samega sebe in izgubljaš mišice
- na dan lahko pojem 25 enot (več o enotah drugič)

Ni komentarjev:

Objavite komentar