Pages

četrtek, 27. oktober 2011

Muskelfiber, diktatorica na delu, rešeno življenje zdravstvene delavke...

Na triggerju me drži  intenziven muskelfiber. Prvič me je napadel nekaj minut po tistem, ko sem stopila z Vibra plate-a.  Kot  pozitivka sem mislila, da pa saj ne bo tako hudo in bo do jutri že bolje. Ja pa kaj še...vsak dan bolj boli in se iskreno že bojim jutrišnjega ponovnega obiska te čudovito učinkovite naprave z mučilnimi stranskimi učinki. Ne spomnim se, da bi kdaj prej imela tak muskelfiber... vsak gib predstavlja bolečino. Sploh hoja po stopnicah navzdol... Najraje bi se kar po ograji zadrsala do pritličja. Iskala sem nasvete kako naj se ga znebim... Priporočajo predvsem masažo, počitek, gibanje v zmernih količinah in knajpanje.

Pri zboru je situacija taka, da imamo novo zborovodjo, ki pa ji je slava močno stopila v glavo in se obnaša, kot da je vodja sveta. Še Castro bi se je ustrašil.  Problem je v tem, da nas je veliko ki nas  njeno početje moti, vendar se je prav bojimo, saj imamo občutek, da bi nas imela "na piki" če bi ji povedali da si želimo spremembe. Res ne vem kaj naj naredim, saj to zelo vpliva na moje počutje v zboru.

Moram pa pograjat obnašanje medicinske sestre v zdravstvenem domu v Mariboru: dekle je zelo neprijazno povedalo, da zbirajo naročila šele januarja (naročit sem se šla za pregled) in ko sem vprašala zakaj se ne oglašajo na telefon, mi je nesramno zabrusila, da če bi se oglašali na vsak telefon, bi bila prevelika gužva. Mislim, kaaj!? A ni to njeno delo, za katerega je plačana? Kot izobražena medicinska sestra vem, da tak odnos v sprejemni ambulanti nima kaj počet. In če bi dekle kdaj stopilo iz čajne kuhinje, bi mogoče še celo resnično zaslužila tisti denar ki ga vsak mesec prejme na svoj bančni račun. Obnašala se je, kot da bo doživela vagusno sinkopo in umrla če me slučajno danes naroči. Tako da sem se je usmilila in bom počakala do januarja, zato da bo ubogo dekle lahko prejemalo še več nezasluženega denarja na svoj bančni račun.


Kilogrami so se v  torek ob 16h (po pojedenem kosilo...) ustavili na 85,8 kg. Ker pa je moja zaloga hrane trenutno omejena, prilagajam dieto s študentskimi boni. Danes sem ravno pri sadnem dnevu in uživam. Za kosilo sem pojedla ogromno porcijo mešane solate in nato za malico spila smoothie iz banan, breskev, višenj in ingverja. Za večerjo pa še ne vem, najbrž se bom zopet ustavila pri prodajalni s smoothiji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar