Pages

sreda, 12. februar 2014

Favourites in January

Končno imam čas za pisanje bloga. Najprej moji najljubši izdelki januarja :)


Kozmetika
Manhattan Multi Effect senčilo  v odtenku 92Q frappucino sem dobila za darilo v DM in je moja stalnica. Všeč mi je njegova obstojnost in dobra pigmentiranost.
Essence I <3 Stage eyeshadow base je še ena stalnica, brez katere ne morem. Ponoven nakup? ja, morgoče kake druge znamke.
Najpogosteje sem uporabila maskaro Maxfactor 2000 Calorie, ampak mi ni preveč všeč, zato bom kmalu kupila kako drugo. Ponoven nakup? Ne
Lakcev skoraj nikoli ne uporabljam, ker imam eno grdo razvado. Ko sem živčna, kar je zadnje čase bolj ali manj stalno, si grizem nohte. Da si jih nisem čisto pogrizla, mi je bil v veliko pomoč lakec Essence nude glam 06 cookies&cream.  ponoven nakup? Mogoče 
Himalaya Herbals  nourishing lip balm - nora na balzame za ustnice. itak. ;-) Ponoven nakup? ja 
Dr. Organic Pomegranate lip balm - zdi se mi še boljši kot Himalayin, ker se hitreje vpije in ni toliko masten. Ponoven nakup? ja


Negovalna kozmetika:
alverde Vanille Mandarine tušgel je že nekaj let moja zimska stalnica. Obožujem njegov vonj, teksturo in to, da mi ne izsuši kože. Ponoven nakup? ja
alverde pflanzenol-seife erdbeere je trdo milo z vonjem jagod, ki sem ga nujno morala kupit. Všeč mi je vonj, ki spominja na prave, sveže jagode in ne na neko umetno aromo "popolnih" jagod. Milo vsebuje trde delce, ki naj bi delovali kot piling.  Ponoven nakup? ja
Balea Professional Oil repair balzam za lase mi je čudovito pomagal pri razvozlavanju mojih suhih in zavozlanih las. Ponoven nakup?ja
Naturavit kremni šampon proti izpadanju las - po njem mi lasje manj izpadajo, ampak mi jih zelo izsuši. Ponoven nakup?zaenkrat ne
alverde korper creme mandel teerose je moj "lajf sejver" v zimskem času. Všeč mi je njen vonj in učinek. Ponoven nakup?ja
Yves Rocher Jardins du Monde tušgel z vonjem makadamija oreščkov - vsebuje 97,8% naravnih sestavin, čudovito diši in mi ne izsuši kože. Cena 2,20€ (v Seiersbergu). Ponoven nakup? Imam še 2 druga vonja, ampak ko mi jih zmanjka, si grem spet nakupit zalogo. :) 


 Fotografirala sem z Samsung galaxy 3 mini, vse pa je nadziral (da bo purrrfect) Rori





2 komentarja: