Pages

četrtek, 29. september 2011

7. dan

Evo me, po dolgem času spet ena daljša objava. Včeraj sem šla k dragemu in tam prespala. Dopoldan sem se zbudila okoli 10:30, pojedla eno nektarino in mandarino in čakala da se On zbudi. Ker sem imela ob 16h delavnico Zdravega hujšanja ( ne vem če se tak imenuje ta sklop delavnice, pa naj bo), sva šla še na kosilo v Tuš (blagor študentskim bonom Smeško, ki mežika): juha,mešana solata, pečen pišček, kepica riža in nekaj pomfrijev so padli v moj želodček. Nato me je peljal na delavnico (avto je tak udoben, da bi se kar preselila tja noter. Nisem vedla da so športni avti tako udobni, mislila sem d so bolj robati), kjer smo govorili o 12 korakih zdrave prehrane ( več tekočine, pazit na sol, sladkor in maščobo, veliko se gibat,…) in se malo razgibali. Vprašala sem glede testenin in NE redijo, sploh polnozrnate ne. Naslednji teden dobimo neke knjižice, ne vem kakšne.

Moje gibanje je blo dans po štengah do 6. nadstropja in nazaj, vaje za tnz in po štengah do 2. nadstropja. pa mal po mestu, kak kilometer.

- ne jem paštet, salam, hrenovk – čista svinjarija!

Po 2 urah brez dragega že čutim kako ga pogrešam. Noro, zgleda da se še bolj zaljubljam vanj, pa že zdaj sem čisto nora nanj. Ampak naslednjič ko grem k njem, si vzamem knjigo poleg, da bom lahko brala takrat ko on špila igrice ali pa spi ( tak je cute ko spi, d ga res nočem budit).

2 komentarja: