Pages

petek, 23. september 2011

1.dan

Razmišljala sem, da bi začela v ponedeljek, ker bom cel vikend pri  mojem gurmanskem fantu in vem, da bova jedla same dobrote in fast food. Lenoba v meni je  govorila da saj pa lahko počakam… ampak ne, ne bom! Bolje je vsaj malo miganja kot pa nič. Tako da…začela sem danes, med vikendom migam če se bo le dalo ( srčno upam da se ne zgubim 5 m od hiše).

Karkoli pojem, mora biti vredno kalorij. tega se moram zavedat!

Danes imam še voljo, da na dolgo opišem svoj dan:

Zjutraj sem ob 8:30 vstala, naredila 13 počepov, spila 1 prašek kilokillerja ( kupila sem si ga, ker je naraven), se oblekla in šla v park. Malo sem začela laufat in se napotila proti Kalvariji. Malo sem laufala, malo hodila ( tako zelo se mi ni dalo hitro hodit, da sem raje  počasi laufala), šla čez 1/3 stopnic in nazaj. Vmes sem srečala še nekaj ljudi in pobožala takega psa: Potem sem se okoli 9:30 vrnila in šla zajtrkovat 2 nektarini preliti z navadnim jogurtom. Za prigrizke pa imam na mizi v sobi celo skledico lešnikov.

Iskreno, 1 uro po zajtrku sem že lačna in jem lešnike. Razmišljam o tem, komu bi zatežila za kosilo ker so se mi današnji načrti čisto spremenili. Čez nekaj minut – problem rešen. Grem z nekimi skavtinjami, s katerimi se večinoma dobro razumem. Za kosilo sem ob presenetljivo prijetnem klepetu  pojedla 1 krožnik koruzne juhe, solato z popečeno zelenjavo, piščancem in jogurtovim prelivom in majhen košček peciva z borovničevim pudingom. Vmes sem do 15h spila: 3dl čaja brez sladkorja ( vedno pijem čaj brez sladkorja), 3dl vode. Čez kako uro po kosilu pojem še eno nektarino, bolj zaradi tega, da jo obvarujem pred segnitjem kot pa iz lakote.

Zvečer pojem še hamburger, jogurt, sladoled in mal pomfrija. Spat sem šla okoli 3h zjutraj in spala do 14h.

Ni komentarjev:

Objavite komentar