Pages

sobota, 3. september 2011

Prebrane knjige 2011

Rada berem, vedno sem. V otroštvu so mi knjige  ponudile drug svet, svet kjer  sem bila sprejeta, kjer sem se imela fajn in doživljala  raznovrstne pustolovščine. Letošnje poletje sem si zapolnila s knjigami, za katere v zadnjih dveh letih ni bilo časa.

Seznam:
 1. Sophie Kinsella - Neugnano dekle
2. Mary R. McCall - Onkraj skušnjave
3. R. Russo - Pravi moški
4. Sophie Kinsella - Strastna zapravljivka in njen otrok
5. J.Patterson - dva proti enemu
6. J.Patterson - Čez drn in strn
7. K.E.Woodwiss - Zimska vrtnica
8. K.E.Woodwiss - Ljubiti tujca
9. K.E.Woodwiss - Vreden ljubezni
10. Polly Williams - Njami mami
11. S. Meyer - Somrak
12. G. Chapman - 5 jezikov ljubezni
13. M. Scheicher - Kešpička
14. Pohorske pravljice
15. Lauren Weisberger - Lov na diamantni prstan
16. Truman Capote - Hladnokrvno
17. Menna van Praag - Moški, denar in čokolada
18. J. Briscoe - Spi z menoj
19. V. Bates - Noge gor pa bo!
20. J. Patterson -Teci za življenje
21. Marijan Košiček - Človek,imej se rad
22. dr. Spencer Johnson - Kje je moj Sir? (knjiga o prilagajanju na spremembe)
23. Helen Foster - Lahka GI prehrana
24. Crystal Andrus - Preprosto?ženska!
25. P. Dukan - Ne znam shujšati
26. Allison Roy - Afrodizijak
27. Kate Mosse - Labirint
28. Zoran Milivojević - Emocije, razumevanje čustev v psihoterapiji
29. Julie Garwood - Divja princesa
30. Julie Garwood - Dar
31. Daniel Glattauer - Proti severnemu vetru
32. Hendrix- Najina ljubezen
33. T.Harris - Jaz sem vredu, ti si vredu
34. Tess Gerritsen - Dvojnica
35. L. Marklund, J. Patterson - Morilca z razglednicami
36. J. Patterson - 8. priznanje
37. W. Gaskell - Iskrena ljubezen in druge laži
38. S. Rozman - Sprememba v srcu
39. E. McLaughlin, N. Kraus - Dnevnik varuške
40. Chris Carter - Morilec s križem
41. T. Kokalj - Poljubi me miss
42. K. Gier - Nevesta je žal rekla ne
43. Cassady - Shujšajte z ljubimcem
44. L. Weisberger - Usodna noč v hotelu
45. L. Weisberger - Vsi, ki kaj veljajo
46. Chris Carter - Krvnik
47. D. DuMaurier - Rebeka
48. Tess Gerritsen - Ledeni grob
49. H. Coben - Odšel je za vedno
50. T. Gerritsen - Izginule
51. T. Gerritsen - Žetev
52. D. Glattauer - Vsakih sedem valov
53. S. Kinsella - Mala strastna zapravljivka


Zadnjič sva bili z prijateljico, ki je tudi knjižni molj v trgovini in sva pofotkali nekaj knjig ki jih  "morava prebrat":







Ko preberem kakšno, bom kaj več napisala o njej.

1 komentar:

  1. Hihi, do konca leta bova pa že prebrali vse te knjige, ki so nama padle v oči v trgovini ;) Pa prijetno branje, a ne :)

    OdgovoriIzbriši