Pages

ponedeljek, 13. maj 2013

Update

Črnec
Prejšnji teden sem v mestu srečala črnca. Nič posebnega, le to, da me je ogovoril, prosil za številko in mi rekel da sem lepa. Iskreno, pomislila sem na to, če je res tisto kar pravijo o črncih. Ampak nisem sprobala. Ker vem, da bi s tem nekoga prizadela, tega pa ne želim. Skozi pogovor z njim pa sem ugotovila, da je še večji posesivnež kot moj bivši. Uff, komaj sem ga prepričala, da ne bo nič z mano in njim. Džizs.

Mački
Tigra je imela ta teden neke svoje mačje finte. Skočila je na balkonsko ograjo in na sosednjo okensko polico, našla sem jo tudi že med roletami(!), na kuhinjskih in sobnih vratih, med plazenjem skozi špranjo v vratih, danes pa je fantu ukradla čevapčič. Uhh, tale mačka...  Mladički so luštni, sedaj že hodijo okoli, če se le da, se spravijo čisto k človeški nogi, racajo po posodi z briketi in vodo in se derejo.

Hujšanje
Naredila sem rekord: 42 min na orbitreku. Čist sem bila prešvicana, ampak občutek pa je bil božanski. Pridna sem. Skoraj vsak dan se spravim na orbitrek in migam. Še vedno imam težave z pitjem, se kar silim. Do zdaj sem spravla dol 0,5 kg, ampak pozna se mi pa kot da bi jih več.

Faks
Ahh, ne vem kaj bo s tem... Joj,  sošolec je imel na FB napisano, da rabi pomoč pri nekem predmetu, ki sm ga jaz že naredila. in mu pošljem zasebca, pa mi človek odpiše, da je mislil name, ampak se me ni upal vprašat za pomoč. Krnekaj. V glavnem, pomagala mu bom, saj pa ni tolk težko.

Danes sem jedla kosilo pri jezuitih. Prav zanimivo je bilo, fajn družba so. Enega patra sicer nič ne razumem, če pa že, pa slišim kaj v stilu "lisičji faks" namesto medicinski.

Ni komentarjev:

Objavite komentar