Pages

petek, 10. avgust 2012

Trening

Ko sem bila dober teden dni doma, sem pridno trenirala. Vsak dan sem vstala dovolj zgodaj, da sem se izognila ljudem ki gredo v službo in tercijalkam. Začela sem z hitro hojo, vmes opazovala vzhajanje sonca in pozdravila kakega psa, ki je že navsezgodal peljal lastnika na jutranji sprehod. S hojo in tekom sem prišla do bližnjega gozda, tam po poti pretekla par dolžin od mostička pa vse do  drugega konca gozda in vmes opazovala kako sonce čedalje bolj osvetljuje gozd. Ko sem se že vsa zmatrala, sem sedla zraven jezerca in malo počivala. Vmes še ogovorila pitbulko in šla domov vsa srečna, da sem med potjo srečala več psov kot ljudi.

Doma sem zjutraj po teku naredila:
- 5 različnih vaj za roke z 20 ponovitvami
- 5 različnih vaj za noge in trebuh z 40-60 ponovitvami

In zvečer:
- 5x60 vaje za roke
- 5x60 vaje za tnz

Rezultat: -2kg :D

V študentskem pa se mi ne da. Kar ne morem se spravit zraven. Kar je noro, ker mam tu več miru, več prostora, pa še fitnes v kleti. Grrr lenoba :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar