Pages

ponedeljek, 14. november 2011

Riž

Danes sem imela škrobni dan, ki sem ga izpeljala brez grehcev, čeprav so ponujeni sladoled in bomboni izgledali res slastno. Vikend sem preživela pri fantu in danes sem nama skuhala riž. Dragi sicer ni navdušen nad njim, zato me je še bolj razveselila njegova pohvala: "riž pa res znaš skuhat" in pa "kosilo je božansko". Sem kar zrasla za kak meter. ;)

Riž po moje

sestavine:
  • skodelica riža
  • olje
  • čebula
  • zelenjavna jušna kocka (boljši okus)
  • curry (po želji)
  • sol
  • peteršilj
  • bazilika, mleta paprika 
  • zelenjava (po želji)
priprava:

Sesekljam čebulo in jo popražim na olju, dodam riž in še malo popražim. Dolijem 3x več vode, kot pa je riža ( 3 skodelice), jušno kocko, mleto papriko in sol. Če imam zelenjavo, jo dodam. Med kuhanjem mešam, dokler ne zavre. Ko zavre, dodam curry, premešam in pustim, da se kuha. Riž je kuhan, ko povre vsa voda. Dodam še baziliko in peteršilj in premešam.


Opažam, da veliko ljudi kuha riž le v vodi, brez  praženja na čebuli. Kako ti kuhaš riž?

Ni komentarjev:

Objavite komentar