Pages

petek, 4. november 2011

Beljakovine

Danes imam spet beljakovinski dan. Včeraj sem imela neko mešanico sadnega, škrobnega (kosilo), beljakovinskega (večerja) in oh (sladoled <3 ) dneva. Je rekel moj, da mu je žal da ni bil bolj strog, ker  ga je strah da mu bom spet jokala. Zlatega fanta imam, res. Ker mi stoji  ob strani točno tako kot rabim, da tudi ko se mi ne da me potisne v pravo smer. Tako, da se moram zdaj resno držat diete. Recepte in ideje dobim na forumu, dnevi pa gredo: Beljakovinski, Škrobni, OH in vitaminski.

Včeraj je bil tudi zadnji skupni sestanek delavnice o zdravi prehrani, ampak sem čisto pozabla it. Spomnila sem se šele, ko sem ležala v objemu in gledala film. Govorili so pa o gibanju, to pa tak že počnem. Drugače pa se tretji del delavnice začne januarja in šele takrat bomo skupinsko hujšali. Se že veselim.

Komaj že čakam na štipendijo, da si bom lahko privoščila "obisk" v Dm, Mullerju in kaki trgovini s cotami. Nujno rabim  kvaliteten šampon, darilo za frendico in kake kavbojke. V košaro bo padel še alverde parfum (ki takooo diši po vrtnicah), velki paket dišečih svečk(saj ne da jih imam v sobi že 7) in kaka senčka za očke. Spet bom šla na obhod po  knjigarni in si pogledala knjigice za katere upam da mi jih bo Božiček prinesel. V hoferju imajo zdaj akcijo, neke trenirke. Moram it pogledat kake so.

Ni komentarjev:

Objavite komentar