Pages

petek, 4. november 2011

Malo se igram...

Pri Lindi in Sanni sem opazila igrico in se odločila, da se jo grem še jaz:

Tri stvari, ki dokazujejo, da sem tipično dekle:
1. Zakompliciram in analiziram preproste stvari
2. Ne morem mimo drogerije, brez da bi stopila vanjo (in če imam le dovolj evrčkov si nekaj kupila)
3. Razmišljam s srcem, ne z možgani

Navedi tri vsakodnevne nujnosti:
1. čekiranje interneta
2. čvekanje z mojim
3. gibanje

Tri stvari, ki jih želim narediti v življenju:
1.Dokončati študij in najti zaposlitev
2.Se poročiti, imeti 2-4 otroke, audija ali corso in psa
3. potovati, spoznavati nove običaje, kulinariko

Tri stvari, ki so mi všeč pri meni:
1. Moje očke, lasje in ustnice
2. Optimizem, radodarnost, poštenost in prjaznost
3. Moja višina ;)

Tri stvari, ki mi niso všeč pri meni:
1. Da se  preveč sekiram za določene zadeve
2. Lenobica
3. Trma ki me prime in mine

Tri stvari, ki me strašijo:
1. Da ne bom mogla imet otrok
2. Da se bo mami kje na cesti avto pokvaru in bo imela prometno 
3. Da ne bom z nikomer preživljala svojih penzionističnih dni

Tri stvari, ki jih želim narediti v naslednjih treh mesecih:
1. Narest 3 izpite
2. Shujšat za vsaj  5-10 kg
3. se preselit 

Trije naj meseci:
1. December zaradi lučk, vzdušja in daril
2. Oktober ker je tako lepo jesenski
3. Maj ker je takrat tak fajn toplo

Tri gospodinjska opravila, ki jih ne maraš:
1. zlaganje oblačil
2. pometanje (raje posesam tla al pa pomijem)
3. trebljenje solate

Trije načini sproščanja:
1. telesna aktivnost (sprehod, tek...)
2. poslušanje meditacijske glasbe ob svetlobi svečk
3. sedenje na obali in opazovanje valov

Tri mesta, kjer bi rada živela:
1. Novo mesto
2. Izola
3.London 

Tri stvari, ki bi se jih rada naučila:
1.španščino
2. boljše plavat 
3. plesat

Trije najlepši trenutki tvojega življenja:
1. ko sva z mami doble avto 
2. ko me je moj povabu na izlet na Dunaj
3. ko sem bila sprejeta na faks

Trije naj čaji:
1. sadni (katerikoli razen jagode ali gozdnih sadežev)
2. zeleni čaj z okusom breskve
3. črni čaj

Tri naj pasme psov: 
1. nemški ovčar
2. črn majhen pudelj
3. višavski terier

Ni komentarjev:

Objavite komentar