Pages

sobota, 14. junij 2014

Vredu je!

Idejo za objavo sem dobila na Amberinem blogu.



  • če se moram prisilit, da popijem zadostno količino vode
priporočljiva količina vode (nesadkanega čaja, limonade...) zje vsaj 2 litra / dan. 
  • če mi je vseeno za svetovno prvenstvo v nogometu
rajši berem kako dobro knjigo ali si pogledam triler, kot da b gledala 22 tipčkov ki tekajo za žogo. 
  • če se mi zdi brezveze kupovat nove telefone, računalnike samo zato, ker so stari že stari kako leto ali dve
Ko sem bla mlajša, sem komaj čakala, da mi potečeta 2 leti na mobitelu, da si bom končno kupila nov  telefon. Zdaj pa sem to nekak prerastla in me ne mika več.
  • če ne maram solarija in prevelike količine pudra
Imam svetlo kožo in bi najbrž v solariju prej dobila opekline in raka, kot pa barvo. So mi pa prav čudni ljudje, ki so vsi zažgani in že na prvi pogled  kar kričijo "solarij!". 
  • če imam raje pse kot večino ljudi
Recimo samo, da me psi še niso ugriznili, ljudje pa so me že prizadeli.
  • če se kdaj pregrešim in ne jem po dieti
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar