Pages

sobota, 17. november 2012

Kdo sem?

Zadnje čase razmišljam o tem, kaj mi je všeč in kaj ne. Kaj je tisto, kar me osrečuje in česa ne maram. Zato sem se odločila, da imam dovolj tega življenja, kjer najprej skrbim za druge, namesto da bi poskrbela zase. Tako da... od zdaj naprej, počnem to, kar me veseli.


Rada imam:
  • sprehajanje psov
  • sprehajanje ob Dravi
  • kosila in čvekanje z kolegicami
  • žuranje
  • programiranje
  • komedije 
  • dobro glasbo
  • sonce
  • vodo
  • rižote
  • branje knjig
  • gibanje
  • fitnes

Ne maram:
  • grozljivk
  • bedne glasbe, kot npr. System of a down... 
  • History channel, discovery channel
  • dokumentarcev
  •  česarkoli o vesoljcih, vojnah,...
  • butastih oddaj o avtomobilih, skladiščih...
  • igric, kot so tankci, streljačine, hon, pardus...
  • zoprnih ljudi
  • vsiljivih ljudi
  • mrzlih omak za testenine
  • kupljenih "bolognese" omak
  • gaziranih pijač (razen radenske)
  • kajenja
  • zlaganja oblačil

Ni komentarjev:

Objavite komentar